Методична і виховна робота
1.Спрямування діяльності ЗДО на реалізацію Державного стандарту - Базового компонета дошкільної освіти в Україні та методичних рекомендацій до нього, Положення про заклад дошкільної освіти, затвердженим Постановою КМУ від 27.01.2021 року, №86, Листа МОН України від 27.08.2024 року № 1/15368 ,,Щодо організації освітнього процесу в 2024-2025 навчальному році у закладах дошкільної освіти'' та додатку до нього: ,, Рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2024-2025 н.р.'', впровадження в освітній процес нової комплексної Програми розвитку дитини дошкільного віку ,,Українське дошкілля'', забезпечення Статутної діяльніості.
2.Організація і підтримка безпечного освітнього простору. Спрямування діяльності на створення та забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу, створення безбар'єрного простору. Особлива увага та соціальний захист для дітей із сімей, щопостраждали від війни та дітей учасників бойових дій. 3.Підвищення якості освітньої діяльності закладу. Створення необхідних умов для гуманного ставлення до дитини, спрямування усього освітнього процесу на збереження фізичного і психічного здоров'я,формування здорового способу життя дітей.
4.Продовження роботи над науково-методичною проблемою: ,,Формування екологічної культури дітей дошкільного віку шляхом впровадження традиційних та інноваційних педагогічних технологій''(3 етап).
5.Продовження роботи з пріоритетного напрямку ,,Формуванням екологічної свідомості дошкільнят'', шляхом набуття дітьми навичок практичного життя, готовності до взаємодії із навколишні світом''. Продовження впровадження соціально-екологічного проекту:,,Виховання культури сортування сміття та поводження із відходами життєдіяльності''.
6. Організація освітнього процесув різних форматах і подолання освітніх втрат в умовах дії воєнного стану. 7.Покращення та удосконалення роботи з національно-патріотичного виховання дошкільнят.
8.Партнерство у співпраці з батьками.
9.Організація харчування в ЗДО, згідно вимог чинного законодавства. Дотримання принципів НАССР.
10.Робота над покращенням розвивального середовища та зміцненням матеріально-технічної бази ЗДО.
Завдання на літній оздоровчий період 2025 року:
Мета: Формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров'я і мотивації щодо здорового способу життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаєминміж усіма учасниками освітнього процесу: педагогами, дітьми та батьками вихованців.
Оздоровчі завдання:
1.Створити відповідні умови для безпечного перебування дітей у закладі, зміцнення здоров'я вихованців, збереження їх життя та подальшого формування життєвих компетенційшляхом упровадження сучасних здоро'язбережувальних та здоров'яформувальних освітніх технологій.
2.Забезпечити оптимальний руховий режим та самостійну ігрову діяльність, загартування та зміцнення здоров'я дітей. використовувати сучасні методи оздоровчо-розвивального напрямку.
3.Дотримувати розпорядок дня з урахуванням чергування фізичних та психологічних навантажень та відпочинку дітей. Забезпечити максимальне перебування їх на свіжому повітрі, відповідність тривалості сну віку дітей.
4.Охопити системним оздоровленням і загартуванням дітей дошкільного віку Кам'янківського ДНЗ, шляхом введення гнучкого рухового режиму та використання цілющого впливу природних засобів і рослинної їжі (соки, вітамінні чаї, овочеві салати).
5.Організувати збалансоване харчуваннята раціональний питний режим. Забезпечити приготування страв із якісної свіжої сировини. Строго дотримуватись принципів НАССР, правил санітарії та гігієни.
Освітні завдання:
1.Продовжити роботу з удосконалення планування освітнього процесу згідно вимог Базового компонента дошкільної освіти.
2.Спрямувати освітню роботу на інтеграцію різних видів діяльності , реалізацію особистісно-орієнтованого підходу до дітей та комплексне вирішення освітніх завдань, визначених Державним стандартом дошкільної освіти та чинною програмою розвитку дитини дошкільного віку ,,Українське дошкілля''.
3.Розвивати пізнавальні здібності дошкільнят засобами ознайомлення дітей з природою влітку, використовуючи епізодичні та тривалі спостереження, дослідницько-пошукову роботу, художню літературу.
4.Збагатити практичний досвід дітей через залучення до різних специфічних видів дитячої діяльності: ігрової, рухової, пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової.
5.Продовжити поглиблену роботу з розвитку у дошкільнят позитивного ставлення до духовних цінностей, виховання любові до рідної землі, її традицій та історичної спадщини, поглиблення патріотични почуттів, ціннісного ставлення до України та її героїв через ознайомлення із літніми народними та календарним святами.
6.Активізувати взаємодію педагогів і батьків з питання забезпечення психо-емоційного комфорту дітей в умовах закладу дошкільної освіти та родини влітку.
1.Вересень:
- Педагогічна рада № 1. Розгляд питань: ,, Якісна освіта - запорука самореалізації дитини. Освітні завдання педколективу на навчальний рік. Нормативні документи, що стосуються дошкільної освіти''. Затвердження Річного плану роботи на 2024-2025 н.р., додатків до нього, та Освітньої програми на 2024-2025 н.р..
2.Грудень:
- Педагогічна рада № 2. Розгляд питань: ,, Охорона життя і здоров'я дошкільнят на сучасному етапі, шляхом застосування сучасних методик''.
3.Лютий:
- Педагогічна рада № 3. Розгляд питань; ,, Формування природничо-екологічних компетенцій дошкільнят''.
4.Травень:
- Педагогіна рада:,, Підсумки діяльності ЗДО за 2024-2025 н.р. Аналіз роботи з екологічного виховання. Завдання на літній оздоровчий період ''.
1 Етап. Діагностичний. 2022-2023 н.р.
1) Діагностика. Виявлення та теоретичне обгрунтування проблеми.
2) Обгрунтування актуальності методичної проблеми для педагогів закладу.
3) Систематизація результатів анкетування, діагностування та постановка мети, завдань і методів реалізації.
4) Обговорення та затвердження педагогічною радою початку роботи над даною проблемою ,,Формування екологічної культури дошкільнят шляхом впровадження традиційних та інноваційних педагогічних технологій''.
5) Складання орієнтовного плану роботи над методичною проблемою.
Теоретичне обгрунтування проблеми.
1) Створення організаційно-педагогічних умов для розвитку педагогічної ініціативи, підвищення загально-дидактичного, науково-методичного та професійного рівня педагогів, їхньої інноваційної культури.
2) Вивчення науково-методичної літератури з проблеми.
3) Ознайомлення педагогічного колективу із досягненнями психолого-педагогічної науки з даної теми.
4) Планування системи заходів, спрямованих на вирішення завдань щодо реалізації проблеми.
5) Забезпечення послідовності намічених заходів, їхня взаємодія з іншими напрямками педагогічного процесу.
2 етап. Практичне дослідження. 2023-2024 н.р.
1) Спрямування усіх напрямків методичної роботи на розвиток творчого потенціалу вихователів у контексті реалізації проблеми. оретичне
2) Науково-теоретичне забезпечення змісту роботи над проблемою (консультації, семінари, майстер-класи, тренінги).
3) Вивчення педагогічного досвіду, впровадження його в практику роботи.
4)Організація, проведення та забезпечення участі педагогів у виставках, конкурсах-оглядах, науково-практичних конференціях.
5) Організація взаємовідвідування, колективних переглядів педагогами занять, виховних заходів.
6) Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів з даного питання.
7) Розробка алгоритмів, пам'яток, рекомендацій для педагогів.
8) Випуск методичних збірок, посібників з досвіду роботи над проблемою, розміщення інформації на сайті ЗДО.
3 етап. Дослідження результативності. 2024-2025 н.р.
1) Удосконалення роботи педагогів у контексті роботи над проблемою.
2) Аналіз напрцьованого практичного досвіду.
3) Моніторинг дослідження рівня інноваційної культури педагогів щодо реалізації завдань та роботи над методичною проблемою. .
4) Аналіз результатів діагностування.
5) Підготовка і публікація на сайті інформаційних та методичних матеріалів, що висвітлюють питання з даної проблеми.
4 етап. Узагальнюючий, підсумковий. 2025-2026 н.р.
1) Узагальнення та аналіз роботи над проблемою.
2) Проведення творчих майстерень педагогів за результатами роботи над проблемою.
3) Оформлення результатів у вигляді методичних посібників, збірок, рекомендацій, порад.
4) Підготовка та проведення творчих звітів вихователів.
5) Проведення педагогічної виставки за підсумками роботи.